søndag den 10. januar 2010

Striber i massevis...



Disse striber har nu udviklet sig til en næsten færdig vest. Der var utrolig mange ender der skulle hæftes...


Jeg bliver så glad af at kigge på denne Bertram vest og glæder mig til at se den helt færdig. For mig er det nemlig det kanterne, der gør det hele for denne enkle vest. Men hvilken farve skal den være? Jeg har selv en farvorit, men hvad synes du?
Når denne sending strik er færdig, bliver Bertram opskriften opgraderet med 2 str. mere. Prisen vil stige en smule, og de der allerede har købt den første Bertram, kan for meget billige penge få fat i den nye.

5 kommentarer:

  1. de striber er skønne !!
    Jeg synes kanterne skal være blå. Eller... Måske røde.. .-)

    SvarSlet
  2. Fantastisk sød og lækker vest... det er da helt vildt...! Jeg synes kanten skal være den gule/lysebrune farve :)

    SvarSlet
  3. Hej - jeg har lige et spørgsmål :-) Jeg er helt vild med din tøsevest, men hvordan er sværhedsgraden ? jeg er ret nybegynder til strik :-) Jeg fandt din shop hvor man kunne købe mønsteret, men nu kan jeg ikke længere komme ind på din shop, jeg tror ikke linket virker....
    Hilsen Dorthe

    SvarSlet
  4. Så giver det mening at "strikke-hæfte" enderne. Det er jeg gået over til, når det kan lade sig gøre. Ingen ender, der skal hæftes inde i strikketøjet.
    Flot vest, i øvrigt. Med gul/lysbrune kanter. Tror jeg nok, jeg ville vælge.

    SvarSlet