tirsdag den 19. januar 2010

aftenstemning


Lidt aftenstemning fra hylden i mit køkken.
Jeg er en ivrig genbrugsshopper og i går på vej hjem fra børnehaven, fandt jeg disse 2 små skønne lysestager. Jeg fik øjnene op for dem hos Hanne, der finder mange skønne ting rundt omkring i genbrugsverden. Den lille grønne kande er også et genbrugsfund til en flad femmer... Jeg er så glad for den, i dag er der rosiner til ungerne i den. Kender nogle af jer kanden? Jeg kan nemlig ikke selv huske, hvem der har lavet den. Dåsen er et arvestykke fra min farmor og farfar. Da den stod i deres køkken var der kaffe i den og den kan jeg næsten dufte mens jeg skriver dette. I den lille pilleæske ligger de 2 tænder Jalte har tabt - Her til aften opdagede vi at den første 6 års tand er dukket op.

3 kommentarer:

  1. Kære Dorthe
    Super fine lysestager!
    Det ser rigtig hyggeligt ud!
    Kender desværre ikke kanden...

    SvarSlet
  2. Så vidt jeg ved er den lavet af Aalto.
    Men jeg er ikke sikker.

    SvarSlet
  3. En rigtig fin hylde, fuld af minder:-)
    Den 1. seksårstand !- så er han stor!

    SvarSlet