lørdag den 23. januar 2010

havestuens nye liv



Vi bor i et lille, men hyggeligt hus - 90 kvadratmeter... Derfor er der ikke plads til at jeg kan få mit eget syværelse. Jeg er nu flyttet ud i vores havestue, hvor er der lige nu er næsten minusgrader og om sommeren sauna varmt! Men det er mit og deter blevet godt. De førset billede er mit arbejdsbord med udsigt til vores nye carport.



Et lille kig ud til vejen og vores fantastiske genboer. Lørdag eftermiddag inviterde de på pandekager. Her er stof, bøger og nogle af alle mine færdige ting.



Her min gamle sofa, hvor der kan strikkes og drikkes masser af te. Lige nu er den opbevaring for mine puder. Jeg glæder mig til at skulle tilbringe manger timer herude.


6 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud! Der kan man da bruge mange timer med en kop varmt i hånden – minusgrader eller ej. :-)

    Kh. Tine – www.detbedstejegved.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Sikke et dejlig rum , du har skabt dig !

    SvarSlet
  3. Det SÅ fedt med sådan et rum :o) Tillykke med det. Det ser vel nok hyggeligt ud :o) Og så er det da genialt i havestuen hvor du året rundt får dagens lys ind og tillige blir inviteret på pandekager hos genboen ;o) Alt i alt, ikke dårligt :o) God fornøjelse i dit nye rum :o)

    Kh Anette

    SvarSlet
  4. Sikke en fin udestue I har jer :o)
    Snyd snyd ! He he

    Prøv og kig forbi min blog;

    www.hosweetho.blogspot.com
    - Tror den kunne være noget for dig !

    SvarSlet
  5. Lækkert..jeg har også lige rykket om i vores udestue og sat symaskine, stof og tapet derud,selvom det er et begynder projekt inspireret af de skønne blogs.Der er også for koldt nu..men snart bliver det vel varmere..

    SvarSlet
  6. Ambeien tidak hanya diderita oleh pegawai kantoran saja. Ibu hamil pun sering mengalami ambeien dan hal tersebut wajar.cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling joos Mengapa Ibu hamil wajar mengalami ambeien. bagaimana menyembuhkan ambeien pada saat kehamilan. Artikel ini akan membantu kita menemukan jawabannya dan juga membahas 9 rahasia untuk menyembuhkan ambeien pada saat kehamilan.

    SvarSlet