lørdag den 23. januar 2010

puder



Denne pude vil pynte på et hvert drenge værelse. Skønne biler i forskellige former. En stor rød Marimekko lastbil der først stopper på bagsiden og nogle små veteranbiler i små fine korssting. De broderede biler kommer fra en lang flot klokkestreng med 10 forskellig biler på. Jeg håber snart at finde noget lignende, for de er er et perfekt udsgngspunkt for bløde sager til drenge.



En lille moosaik med nog´le af de puder jeg det sidste halve år har lavet. Nogle er givet væk til gaver, andre solgt og et par stykker blev mine egne. Gad vide hvad I synes om dem? Jeg selv er glad for hver eneste ene.

4 kommentarer:

  1. De er super skønne, hver og én!! Jeg er dybt misundelig på de broderier du har anvendt. Synes aldrig jeg kan finde nogen der kan bruges, når jeg går i genbrugsbutikker.. Måske jeg skal en tur omkring din shop :-)
    Er ellers meget tæt på at være færdig med den voksne tøs ;O)

    SvarSlet
  2. Der er rigtig rigtig fine :o) Og jeg er helt vild med idéen med at genbruge de gamle broderier. Tænk alle de timer der ligger i sådan en brodere "bilpude" hvem husker ikke dem fra sine bedsteforældres bilbagrude :o) Jeg er helt pjattet med dine puder :o)

    SvarSlet
  3. Heisann

    Kom over bloggten din. Du lager fantastisk mye fint! Mye flott inspirasjon.

    Hilsen Mia

    SvarSlet
  4. ej hvor er de bare fine :-)

    SvarSlet