torsdag den 21. januar 2010

4 på stribe...

Endnu en strikkebestilling er færdig og på vej ud i den store verden. Denne gang skal de syd over til Tyskland. Jeg er altid spændt på, om modtageren synes mine strikkerier lever op til deres forventninger. Her har moderen godkendt, så må vi bare håbe, at de to drenge gør det samme.



Den første vest er Fredes lille ugle, strikkét i 2 tråde supersoft fra holst i en dejlig varm gul farve.



Og her en stribe Bertram veste i mange flotte faver i 1 tråd supersoft. Jeg kan ikke sige hvilken en af dem jeg bedst kan lide, for de er hver for sig skønne. Den mutistribede endte med at få mørkebrune kanter. Skulle jeg selv have valgt, var de nok blevet grønne... Men jeg er også vild med den farve.
Der er ny strik på mine pinde, denne gang Den voksne tøs i en flot mørkegrøn farve -også en bestilling.

4 kommentarer:

  1. Åh åh åh, hvor er de bare skønne, Dorthe!! Du er knagme dygtig - det skal du ha' :-)
    Jeg glæder mig til at modtage dem.
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  2. Hej! Kan man købe strikkeopskriften på Bertram?

    Mvh.

    Anne

    SvarSlet
  3. Hej Anne
    Det kan du i hvert fald. Send mig en mail på dortea74@hot.com så finder vi ud af det.
    Dorte

    SvarSlet