mandag den 28. juni 2010

Perzille



Brug 5 min af din dag på at kigge indenfor hos PerZille. Perzille er ny blogger, så tag godt i mod hende. Hun laver blandt andet de dejligste billeder. Dette gule billede måtte gerne hænge i min stue...
Det er lidt sjovt, når de veje man vælger i livet, mødes med andres veje. Nogle gange bare for en enkelt gang, andre gange gentager disse møder sig. Sådan har det været for mig med Stine, som er pigen bag Perzille.
Da Jalte for godt 6 år siden skulle døbes, havde jeg set et skønt lille billede, som ville være en god gave til dåben. Da vi 2½ år senere skulle have døbt Carla, skulle hun jo også have et billede... Men jeg kunne ikke finde Stine! Googlede mange gange, forgæves. Men lige pludselig fandt jeg hende og Carla fik sit billede.
For et par måneder siden blev jeg kontaktet, om jeg ville være med i From Heart to Heart projektet. Her genfandt jeg Stine, og nu ved jeg hvor jeg altid kan finde hende.

1 kommentar:

  1. Skøn lille anekdote ;-) Tak for indlægget, søde Dorte! Der må da helt bestemt være en mening med alle de gange vi efterhånden har krydset hinandens baner :-)
    Kram S

    SvarSlet