onsdag den 30. juni 2010

ferie, ferie, ferie...



Her i Henne er der bare dejligt. Vi har været her før, jeg flere gange i min barndom, og sidst for 2 år siden med familien. Jeg vil gerne anbefale byen til familier med børn, for her der tænkt på dem.
I min ferie-strikkekurv kom lidt garn, bomuld og tyndt uldgarn, mine strikke gadgets og pinde. Idéen var, at der skulle laves dukketøj til Wilma, som Carla skal have i fødselsdagsgave. På vej herover i bilen fik jeg heldigvis lov til at låne dukken, der ellers sad så dejligt hos sin mor, et par gange, så jeg kunne måle. På turen blev disse fine trusser strikket af en lille rest lækker bomuld.



De passer perfekt til den skønne vamsede, i Carlas verden, undertrøje, som lå i kassen fra Wenche, da Wilma flyttede ind. Hæklede en lille blomst som nu sidder på brystet.



På kørerturen til Legoland i søndags gik jeg i gang med denne nederdel. Når vi kommer hjem, skal der sys en lille tunika til.



Nederdel uden dukke. Tænker at skrive lidt noter, til de af jer, der gerne selv vil i gang med dukketøjet.

1 kommentar:

  1. Hvor er det bare nogle virkelig fine ting du har lavet. Er især helt vild med trusserne! Min datter har også en, men den er nødt til at gå til bal uden trusser....den stakkel....jeg evner desværre ikke strikkekunsten. Jeg er meget imponeret over det du laver!
    Kh Line

    SvarSlet