fredag den 18. juni 2010

60

En af mine kollegaer fyldte i sidste uge rundt. Han er en rigtig hyggelig mand, som ingen af os kan undvære. Han har blandt andet etableret et lille ungdomshjørne i en af lærerværelsets sofaer, og så ryger han pibe. Jeg faldt over en lidt underlig klokkestrng med piber og tobak. Den måtte med hjem og så blev der sakset i nyt og gammelt. Min kære kollega blev så glad.

opdate, læs HJÆLP: Jeg har kigget lidt hos smilerynker for at gøre mine billeder størrer... Det skulle jeg vist ikke have gjort! Mit pudebillede blev ikke så kønt, så jeg ville sætte pixel-tallene tilbage... Jeg havde bare ikke skrevet alle de tal ned (selvom Lisbeth havde sagt det!), defor ser bloggen nu således ud! Kan nogle hjælpe mig? Jeg har kigget hos smilerynker igen og kan der læse nogle...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar