torsdag den 2. juni 2011

glæder mig...


...til i morgen. Der tager jeg nemlig bilen mod nord for at mødes med nogle blog"damer" til dejlig sommerhygge hos Ulla. Jeg har sommerfugle i maven, men tror, at vi nok skal finde ud af det og få nogle hyggelige timer sammen.Lige om lidt vil jeg ælte lidt marcipan, sukker og æggehvide sammen til lidt kransekage, der skal med. Der skal pakkes strikketøj og hæklesager, for Ulla vil gerne lære at hækle.
Jeg er ved at lægge sidste hånd på lidt grøn strik - en lille vest.... Jeg kan ligesom ikke få nok af at strikke veste. Der skal lidt kontastkanter på og så er den hjemme, håber jeg.

4 kommentarer:

  1. Jeg håber at I havde en god dag i solen:-)

    SvarSlet
  2. Tak Dorte for din søde kommentar hos mig! Det var rigtig dejligt at møde dig og jeg håber vi ses igen en dag! Hav det godt og nyd sommeren.

    SvarSlet
  3. Hejsa

    Jeg har prøvet at bestille 2 opskrifter hos dig, men det kan ikke lade sig gøre at oprette sig som kunde.

    Glad hilsen
    Tina Mølgaard Andersen

    SvarSlet
  4. Hej igen

    .... og nu lykkedes det selvfølgelig. ;o)

    Glad hilsen
    Tina

    SvarSlet