mandag den 13. juni 2011

færdigt arbejde...


... næsten. Carlas Mor mangler bare, at få hæftet 2 ender og 2 knapper der skal sys i, så er den helt færdig. Min plan er, at jeg skal have den på i morgen tidlig, når jeg cykler i skole. Den skal testes, hvor god den er egentlig til at cykle i? Jeg er så glad for den allerede. Kraven er blevet lige som jeg ville have den. På flere tidspunkter troede jeg aldrig, jeg blev færdig! 312 m godt nok på pind 5,5 det er tungt arbejde.Til tider føltes det som om jeg ingen vegne kom. Når der kommer tid skal noterne transformeres om til en opskrift.

5 kommentarer:

  1. Wow den er fin :0)
    Hvem der bare kunne det hækle/strikke noget..

    SvarSlet
  2. Den er så flot - vi vil gerne høre om hvor opskriften er fra!! Og sikke en fin blog! Lige noget for mig - blev øjeblikkelig fast læser - kig evt. forbi...

    SvarSlet
  3. Tak for kommentar! Nu kan jeg jo slet ikke vente med at prøve din opskrift! Jeg tror jeg må prøve at lave din fine trøje i mosgrøn eller petroleumsfarvet(min svaghed)...

    SvarSlet
  4. Åh Dorte, hvor er den fin.. jeg er med på opskrift med det samme den er udgivet :-) For sådan én kan jeg ikke leve uden! Da ;-)

    SvarSlet
  5. Hej. Det er vel nok en super model. Den kunne jeg godt tænke mig at strikke. Mvh.

    SvarSlet