søndag den 1. januar 2012

1. Januar

Jeg vil ønske jer alle et godt og lykkebringende nytår. Vi var hjemme og havde besøg af venner og deres søn. En aften som børnene syntes var skøn. Dejlig dessert, bordbomber, skyde krudt af -i flere omgange, slikposer, pakkeleg og selvfølgelig være vildt længe oppe.


I dag har været stille, rolig, hyggelig og langsom. I morges efter morgenmaden startede jeg et par sokker til Carla. Hun har heppet på mig og sokkerne blev derfor lovet færdige til i morgen tidlig.
For ikke så længe siden købte jeg Kaffeslabaras bogen, hyggelig. Og da mine ellers gode gamle sokkenoter var blevet væk, tog jeg fat på Mads Nørgaard sokkerne. Hælen er meget bedre og bliver meget flottere end min tidligere. Der bliver også rib på vristen, hvilket jeg normalt ikke gør. De bliver så gode.
Jalte har også bestilt et par, grå med grønne kanter...


Foran mig står teen, mine noter for en Nørgaard sok i Carla str. I fjerneren ser vi amerikansk fodbold - søndagshygge for manden. Jeg kan se, at Carla ikke fik lagt sine strømper til vask, det bliver vist en mor-opgave.
Fortsat god aften til jer alle.

3 kommentarer: