søndag den 6. november 2011

Nu må vi da godt sige J ordet....


Jeg gør det i hvert fald nu, og jeg kommer til at gøre det igen og igen.


Jeg har syet en flok nissehuer. Nogle skal på hylderne i min butik andre skal med til Julemarkedet i Roskilde. Julemarkedet skal jeg nok fortælle lidt mere om.


I min verden behøver tøsernes nissehuer ikke være røde. Jeg har syet nogle i en flot mørk pink med guld og sølvkant. Carla har nu også en pink, syet på bestilling forstås. Den jeg syede sidste år, ville hun hun ikke gå med. Men den nye er i dag  med ovre hos veninden....

3 kommentarer:

  1. Dejlige huer!

    Marianne
    nordiskfantasykunst.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor er de skønne ;O)

    SvarSlet
  3. Du har ret Dorte J ordet må godt siges nu, når man skal være færdig med at lave alle de fine julepynteting inden julen begynder...
    Dine huer er vidunderlige og selvfølgelig skal de ikke kun være røde...

    SvarSlet