tirsdag den 22. februar 2011

hvad synes I?


Jeg har haft gang i lidt produktudvikling. Der skal lige et par små tilretninger til, men ellers er jeg yderst tilfreds. Hvad synes I? 
Bukserne blev ensfarvede, da Carla ellers udelukkende ejer småblomstrede posebukser, med en form for hullomme.


Et billede af de to modeller og vores perlebord. Her i huset er ungerne vilde med at lave perler, pg de er gode til det. Så i et hjørne af stuen har vi lavet dette perlehjørne. En ting er sikker, vi går ikke ned på hverken perler eller plader foreløbig.


Inden længe lukkler jeg op for bestillinger ag disse dejlige forårs og sommerbukser.

5 kommentarer:

  1. De er da bare super skønne! Rigtig lækre forårsbukser :)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine ting, du laver. Jeg melder mig som fast læser og glæder mig til at blive inspireret:-)

    Mange hilsner
    Anna

    SvarSlet
  3. super lækre modeller :)
    de lommer ville jeg da gerne ha' hænderne i :)
    kh♥

    SvarSlet
  4. Jeg synes at både buks og lommestof er skønne, men jeg synes at selv lommen ligner en hagesmæk... og det skal jeg lige vænne mig til :-)

    SvarSlet
  5. Vildt fed idé! Det ser rigtig godt ud, Dorte! Godt med lidt produktudvikling - det trænger vi snart til :)

    SvarSlet