onsdag den 27. oktober 2010

Så er det snart jul...

Forleden dag proklamerede Carla at nu var der 2 dage til jul! Vi prøvede at fortælle, at det var 2 måneder, men den gik hun ikke med på. For nede i børnehaven sagde de, at det var om 2 dage... Så jeg har vist lidt travlt med julerierne...
I dag har jeg klippet lidt i en gammel pakkekalender-klokkestreng og fået disse 4 jule-coasters ud af det. Blev ret glad for resultatet og håber de til mit lille julesalg finder et nyt hjem.
Hvor har det været dejligt at læse og genlæse jeres kommentarer til mit billede. Mange tak, det gør mig varm om hjertet og helt ind i sjælen.

1 kommentar:

  1. Ambeien tidak hanya diderita oleh pegawai kantoran saja. Ibu hamil pun sering mengalami ambeien dan hal tersebut wajar.cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling joos Mengapa Ibu hamil wajar mengalami ambeien. bagaimana menyembuhkan ambeien pada saat kehamilan. Artikel ini akan membantu kita menemukan jawabannya dan juga membahas 9 rahasia untuk menyembuhkan ambeien pada saat kehamilan.

    SvarSlet