søndag den 20. december 2009

grønt



Med til Snekkersten kom også denne lille grønne retro tumling. Det store skæve smil gør mig glad. Håber også at den vil gøre den lille modtager glad. Der er i hvert fald noget at kigge på og røre ved.



En mor, til en af Jaltes legekammerater i børnehaven, har jeg tidligere syet limegrønne Marimekko kopholdere til. Nu ville hun gerne have en matchende tehætte. Jeg fik stort set frie hænder og den færdige tehætte blev modtaget med glæde. For- og bagside er ens, inden i har jeg foret med grønne retro-blomster.
Jeg har sendt de sidste ordre ud af døren og håber de alle kommer frem inden jul. Der er nu tid til mine egne julegaver. Fik i går syet et lille penalhus til Carla, som med lækre farveblyanter i, skal være fra storebror Jalte. Mere om det kommer senere.

6 kommentarer:

  1. Flot,flot tehætte - og tumlingen er da ganske enkelt dejlig!

    SvarSlet
  2. Godt nok var jeg forelsket i den tidligere gule tumling du havde som give away... Men nu er der osse en i grøn (er vild med grøn)... Den er SÅ sød - og den vil helt sikkert glæde der hvor den kommer til at bo :)

    SvarSlet
  3. Flot tehætte og frisk farve.
    Kram Birthe

    SvarSlet
  4. Laver du tehætten på bestilling og til hvilken pris ??

    SvarSlet
  5. Hej Rikke
    Jeg laver gerne en tehætte til dig. Send mig en mail på dortea74@hotmail.com, så finder vi ud pris, udseende mm.
    Dorte

    SvarSlet
  6. Ambeien tidak hanya diderita oleh pegawai kantoran saja. Ibu hamil pun sering mengalami ambeien dan hal tersebut wajar.cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling joos Mengapa Ibu hamil wajar mengalami ambeien. bagaimana menyembuhkan ambeien pada saat kehamilan. Artikel ini akan membantu kita menemukan jawabannya dan juga membahas 9 rahasia untuk menyembuhkan ambeien pada saat kehamilan.

    SvarSlet